Model 160GS wszedł na rynek w styczniu 1962 i kontynuował sukces modelu 150GS, ale z kompletnie zmienionym wizerunkiem. Tłumik, gaźnik i zawieszenie również były nowe. Moc wyjściowa to 8,2 KM przy 6.500 obr/min. Koło zapasowe w standardzie, umieszczone po wewnętrznej stronie boczka. Druga seria (od 1963 roku) zachowywała ten sam styl, nowością było pojawienie się schowka na rękawiczki przed nogami kierowcy a koło zapasowe zostało przeniesione pod tylny osłone schowka.


silnik 2-suw, 1 cylinder
średnica tłoka 58 mm
skok tłoka 60 mm
pojemność 158,5 cc
moc 8,2 KM x 6500 orb/min
gaźnik Dell Orto SI 27/23
smarownie 5%
ilość biegów 4
koła 3,50 x 10"
ciężar 110kg
prędkośc 100km/h
numeracja 1001-61000
prefix VSB1T
2012 © mixed by sid for all vespas freaks
"; } ?>