Model 160GS wszedł na rynek w styczniu 1962 i kontynuował sukces modelu 150GS, ale z kompletnie zmienionym wizerunkiem. Tłumik, gaźnik i zawieszenie również były nowe. Moc wyjściowa to 8,2 KM przy 6.500 obr/min. Koło zapasowe w standardzie, umieszczone po wewnętrznej stronie boczka. Druga seria (od 1963 roku) zachowywała ten sam styl, nowością było pojawienie się schowka na rękawiczki przed nogami kierowcy a koło zapasowe zostało przeniesione pod tylny osłone schowka.
silnik | 2-suw, 1 cylinder |
średnica tłoka | 58 mm |
skok tłoka | 60 mm |
pojemność | 158,5 cc |
moc | 8,2 KM x 6500 orb/min |
gaźnik | Dell Orto SI 27/23 |
smarownie | 5% |
ilość biegów | 4 |
koła | 3,50 x 10" |
ciężar | 110kg |
prędkośc | 100km/h |
numeracja | 1001-61000 |
prefix | VSB1T |