Model ten był identyczny jak model 125 z 60 roku. Pojazd wyposażony był w silnik zaprojektowany do modelu 50 z 1964r. Aby jazda sprawiała większą przyjemność, zlikwidowano schowek na błotniku przednim (owiewka). Schowek ten znalazł swoje miejsce nad kołem zapasowym pomiędzy siedzeniem a kierownica, wyglądem przypominał zbiornik na paliwo.
silnik | 2-suw, 1 cylinder |
średnica cylindra | 38 mm |
skok tłoka | 43 mm |
pojemność | 48,8 cc |
moc | 1,5 KM x 4500 obr/min |
smarowanie | 2 % |
gaźnik | Dell'Orto SHB 14/14 |
ilość biegów | 3 |
przełożenie | 3,50x8" |
ciężar | 66 kg |
prędkość | 40 km/h |
numeracja | '65 61347-101576 |
'66 101577-155460 | |
'67 155461-213546 | |
'68 213547-248333 | |
'69 248334-275620 | |
'70 275621-280997 | |
'71 280998-283299 | |
model | V5SS1T |